3 Ocak 2016 Pazar

Egeli Tatil Yayın Hayatına Başlıyor


Egeli Tatil Vira Diyerek Yayın Hayatına Başlıyor


Uzun zamandır duyduğum, yazanlara imrendiğim blog yazarlığı macerama başlıyorum. Bu konuda bana yardımcı olan öğrencim Merve ve asistan arkadaşım Ceyhun’a teşekkürlerimi sunuyorum. Blog yazmaya onlar beni cesaretlendirdi, minnettarım.

Ben Kısaca A.Rasim Kaanli Hakkında Şunları Yazabilirim

Şahsım, uzun yıllardır, eğitim hayatının içinde. 40'lı yaşlarda evlenmiş ve geç çocuk sahibi olmuş biriyim. Deli gibi çalışmış, hayatının bir döneminde yaşadığı bir rahatsızlık nedeniyle, dünyanın anlamını yeniden düşünerek, daha sakin olmaya, daha çok düşünmeye ve daha çok gezmeye başlamış bir akademisyenim. Bir insanın kendini anlatması ne zor değil mi? Yine de kendim hakkında size bazı ipuçları verdim sanırım. Seyahat planlarını gündelik hayatın esaretine uzun süre kurban eden ben nihayet bu güzel tatil planlarımı hayata geçirdim. Artık belirli zaman aralıklarında ailecek geziyoruz.

Değer Verdiklerim, Hayatıma Değer Katanlar


En değerli varlığım sevgili eşim ve çocuklarım. Dostları da unutmamak gerek. Onlar hayatımın zenginliği. Onlar benim esenlik kaynağım. Dünyaya yeniden, yeni bir pencereden bakmaya başladığımı yukarıda söylemiştim. Buradan yanlış anlaşılması, yatalım, sadece yiyelim içelim gezelim demek istemiyorum. Daha insanca, daha sakin yaşayalım demek istiyorum. Sevdiğimiz çoğu şeyi maalesef öteliyoruz. Bu da bizim daha sağlıklı bir insan olmamızın önündeki engellerden biri diye düşünüyorum. Lütfen seyahat planlarınızı ertelemeyin.

Keyif Aldıklarım ve Blog Yazmak

Okumak, okumak, gezmek, araştırmak, yazmak bana keyif verir. Bloğa yeni başlamış bulunuyorum. Öğrencilerimin birinden kopya çektim diyebilirim, onun verdiği teknik bilgilerle bloğumun tasarımını ve blog yazmayı öğrendim. Öğrenmenin yaşı yok diye boşuna söylenmemiş. Hayatta hiç bir şey için geç kalınmamıştır. Sizler de eğer bir bloğunuz yoksa benim gibi geç kalmış sayılmasınız. Blog yazmayı seviyorum. Yamaç paraşütü ve havacılık gibi eski hobilerim hala uykularıma giriyor ama bir yaştan sonra bu adrenalin bağımlılığını çözmek gerekiyor, yoksa çocuklar bu işe çok bozuluyorlar, onlar da babalarını düşündükleri için hak veriyorum ben.

Egeli Tatil Bloğu Hakkında

Ben bu bloğumda sizlere seyahat anılarımı, gezdiklerimi, gördüklerimi mütemadiyen anlatmayı düşünüyorum. Egeli Tatil ne demek? İzah edeyim efendim, şöyle ki: Ben Ege bölgesi çocuğu olarak ve hayatının büyük bölümünü Ege'nin bir ilinde veya bir kaç ilinde geçiren bir insan olarak bu bölgeyi seviyorum, adı bundan dolayı Egeli Tatil'dir. Bu bloğumda öncelikle yurt dışı tatillerimi seri olarak göreceksiniz fakat sonra size güzel Egemizi de tanıtmaya vaktim olur diye düşünüyorum. Zira ben A.Rasim Kaanli bir Ege aşığıyım. Tarihi, coğrafyası, denizi, kumu, güneşi, kısaca tüm doğası bana göre bambaşka bir yer. Dünyanın en zengin florası, faunası, dünya medeniyetlerinin en şaşalı geçmişi bu topraklarda yatıyor.

Yazdığım blog yazılarıma yorumlarınızı bekliyorum. Bu yorumlar işlerim veya tatil nedeniyle gecikebilir fakat ben zaman ayırıp kesinlikle size cevap vermek isterim.

Saygılarımla


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder